Λάρισα

Μ. Χαρακόπουλος προς υπ. Παιδείας: “Μην αλλοιώνετε τη φυσιογνωμία των μουσικών σχολείων!”

Αν προτίθεται να τροποποιήσει «τις διατάξεις που αφορούν στα μουσικά σχολεία, στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για τις συνέργειες στα εκπαιδευτικά ιδρύματα -όπως ζητούν εκπαιδευτικοί και γονείς των μουσικών σχολείων- ώστε να μην αλλοιωθεί η φυσιογνωμία και η στόχευση των συγκεκριμένων σχολείων» ρωτά ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου.

Ο Θεσσαλός πολιτικός στην ερώτησή του σημειώνει ότι «είναι παγκοίνως γνωστό πως τα μουσικά σχολεία έχουν πετύχει στην αποστολή τους, προσφέροντας άρτια εκπαίδευση στους μαθητές τους. Ωστόσο, στις λοιπές διατάξεις του σχεδίου νόμου “Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις”, προωθούνται αλλαγές που τροποποιούν την υφιστάμενη νομοθεσία για τα μουσικά σχολεία που εγείρουν τις εύλογες αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων.

Πιο συγκεκριμένα, όπως υποστηρίζουν εκπαιδευτικοί και γονείς των μαθητών των μουσικών σχολείων:

  • Οι ελλείψεις και οι παρερμηνείες των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου 40 του σχεδίου νόμου θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία του μουσικού σχολείου, με αποτέλεσμα την σταδιακή υποβάθμισή του.
  • Οι διατυπώσεις στα άρθρα 1 και 3 του νέου σχεδίου νόμου δεν περιλαμβάνουν την ξεκάθαρη στόχευση του μουσικού σχολείου στην επαγγελματική ενασχόληση των μαθητών του με τη μουσική και είναι ασαφείς ως προς την εξειδίκευση του διδακτικού προσωπικού.
  • Επιπλέον, αμφισβητείται έντονα η απόφαση για την κατάργηση της Καλλιτεχνικής Επιτροπής, ενώ τονίζεται ότι ο ρόλος και η αποτελεσματικότητά της συνέβαλε καθοριστικά στην μέχρι σήμερα εξέλιξη των μουσικών σχολείων.
  • Τέλος, το γεγονός ότι στην επιλογή των διευθυντών και υποδιευθυντών των μουσικών σχολείων υφίστανται τα γενικά κριτήρια επιλογής χωρίς να διευκρινίζεται αν θα πρέπει να έχουν μια αποδεδειγμένη σχέση με τις τέχνες ή τη μουσική, δεν προωθεί τον ειδικό σκοπό ούτε την αποτελεσματικότητα του εν λόγω σχολείου».
Previous ArticleNext Article