Λάρισα

Το πρώτο τρένο που πέρασε από το μοιραίο κλειδί της Λάρισας: Μπήκαμε στη σήραγγα και βουρκώσαμε, τρέμαμε – Κόψαμε ταχύτητα και πατήσαμε κόρνες

Επέστρεψαν στις ράγες οι εμπορικές αμαξοστοιχίες ένα μήνα μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και τους 57 νεκρούς.

Το Star βρέθηκε στο σημείο όπου το κλειδί στις ράγες δε γύρισε ποτέ και έστειλε την μία αμαξοστοιχία πάνω στην άλλη και κατέγραψε αποκλειστικά το πρώτο τρένο που περνά από το μοιραίο κλειδί της Λάρισας.

Το τρένο έχει ξεκινήσει από Θεσσαλονίκη με προορισμό το Θριάσειο. Είναι φορτωμένο με δεκάδες κοντέινερ.

1

Όταν το βλέμμα πέφτει στο μοιραίο κλειδί, στην αμαξοστοιχία επικρατεί βουβαμάρα.

Όλοι είναι μουδιασμένοι. Ο μηχανοδηγός κρατά σφιχτά τους μοχλούς κίνησης και στο μυαλό όλων έρχονται οι εικόνες από το μακελειό στα Τέμπη.

«Μόλις μπήκαμε στη σήραγγα βουρκώσαμε. Στο σημείο του δυστυχήματος το τρένο έκοψε ταχύτητα και χτυπήσαμε τις κόρνες. Τρέμαμε όλοι. Κάναμε τον σταυρό μας. Κοιτάξαμε ψηλά στον ουρανό και προσευχηθήκαμε για όλους αυτούς που χάθηκαν. Δε μιλούσε κανείς», λέει μέλος του πληρώματος της αμαξοστοιχίας.

230331070713

Στη μηχανή ήταν τρεις οδηγοί αυτή την φορά. O ΟΣΕ φαίνεται να εκπληρώνει τις απαιτήσεις των συνδικαλιστών.

«Μας είπαν ότι σιγά σιγά θα ικανοποιήσουν όλα τα αιτήματά τους» λέει ο πρόεδρος μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας.

Στη Θεσσαλονίκη, το πρωί οι μεταφορικές εταιρίες έπιασαν δουλειά για να ξεφορτώσουν τα υλικά από την πρώτη εμπορευματική αμαξοστοιχία που έφθασε στην πόλη.

Την ίδια ώρα, στον Καστελλόκαμπο της Πάτρας λίγο έλειψε να έχουμε σύγκρουση πάνω στις γραμμές του τρένου. Οδηγός αυτοκινήτου σταμάτησε λίγα μέτρα πριν απο τις ράγες αφού είδε μπροστά του ξαφνικά ένα ρομποτικό όχημα του ΟΣΕ.

 

Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής μετά την μαραθώνια απολογία του

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ Δημήτρης Νικολάου, μετά την μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή για την πολύνκεκρη τραγωδία στα Τέμπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια, ενώ επέρριψε ευθύνες και στο σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου.

Στη μαραθώνια απολογία του ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή, φέρεται να ανέφερε ότι δεν ήξερε πως το Intercity είχε καθυστέρηση περίπου μίας ώρας υποστηρίζοντας ότι ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλου είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα για την καθυστέρηση αυτή.

Για την απολογία του επιθεωρητή, μίλησε και ο δικηγόρος του κ. Νικολάου, Γιάννης Γλύκας, στην ΕΡΤ.

«Το μόνο το οποίο μπορώ να σας πω, είναι ότι κανείς δεν μπορεί να δικαστεί εκ των προτέρων. Δεν έχουμε καν απόδοση κατηγορίας επ’ αυτού, δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο. Μόνο αυτό μπορώ να σας πω δημόσια, ό,τι έγινε είναι δύο μέρες μετά και προφανώς δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, είναι μεταγενέστερο και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών» δήλωσε..

Ο κ. Γλύκας στάθηκε, επίσης, στον διαμοιρασμό των ευθυνών σχετικά με το δυστύχημα, αναφέροντας ότι στην πορεία ενδεχομένως θα αποδοθούν ευθύνες και αλλού και, προκειμένου να γίνει αυτό, χρειάζεται αρκετός χρόνος, καθώς υπάρχει πολύς κόσμος για υποστήριξη κατηγορίας. Συμπλήρωσε ότι, με βάση τη γνώση που έχει ο ίδιος, ο εφέτης ανακριτής και η αναπληρώτριά του κινούνται τάχιστα και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η διερεύνηση θα γίνει πάρα πολύ σωστά.

star.gr

Previous ArticleNext Article