“Παρά το γεγονός ότι ήδη έχει ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει εγκρίνει ακόμη το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών της Β’ Λυκείου Τσαριτσάνης για το τρέχον σχολικό έτος”, αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Μορφωτικός Σύλλογος Τσαριτσάνης.
Η συνέχεια της ανακοίνωσης αναφέρει τα εξής: “Το γεγονός έχει προκαλέσει αναστάτωση, η οποία επιτείνεται όσο περνάει ο καιρός, τόσο στους μαθητές όσο και στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς παρ’ όλο μάλιστα όλο που το αρμόδιο υπουργείο ενημερώθηκε έγκαιρα για αυτή την αλλαγή με έγγραφο της Διεύθυνσης του σχολείου και διά μέσω της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.
Επιπρόσθετα, στις Λυκειακές τάξεις υπάρχει εκπαιδευτικό προσωπικό διαθέσιμο στο σχολείο για την κάλυψη των ωρών του τμήματος και μάλιστα ότι οι επιπλέον ώρες για το συγκεκριμένο τμήμα είναι μόλις πέντε στον αριθμό δηλαδή το ¼ περίπου του ωραρίου ενός εκπαιδευτικού. Σημειωτέον, ότι στο συγκεκριμένο τμήμα εγγράφηκαν τον Ιούνιο με την διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής δύο μαθητές και εφόσον εγκριθεί υπάρχει η πρόθεση να μετακινηθούν άλλοι δύο με αποτέλεσμα να έχει τελική δύναμη 4 μαθητών.
Μια τέτοια εξέλιξη είναι άδικη πρώτα και κύρια για τους μαθητές, εφόσον υπάρχει σχολείο δίπλα στο σπίτι τους στο οποίο φοιτούν εδώ και τέσσερα χρόνια, να αναγκάζονται πλέον να μετακινούνται καθημερινά με λεωφορείο για 5 φιλολογικές ώρες.
Θεωρούμε άδικη την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο πέρα από τα παραπάνω θα έπρεπε να είχε λάβει υπόψη του και ιστορικούς λόγους, καθώς στον τόπο αυτό ιδρύθηκε ένα από τα πρώτα σχολεία στο Θεσσαλικό χώρο, το έτος 1670.
Εδώ δίδαξαν μεγάλες μορφές των γραμμάτων, όπως ο Ευγένιος Βούλγαρης, Ο Ιωάννης Δημητριάδης Πέζαρος, ο Κωνσταντίνος Κούμας, ο Μητροπολίτης Ρωγών Ιωσήφ, ο Γρηγόριος Κωνσταντάς, ο Κωνσταντίνος Οικονόμος εξ’ Οικονόμων και άλλοι.
Το Γυμνάσιο και το Λύκειο Τσαριτσάνης στεγάζονται στην περίφημη «Οικονόμειο Σχολή», η οποία διαθέτει άριστη κτιριακή υποδομή. Διαθέτει αίθουσα πληροφορικής, γυμναστήριο, βιβλιοθήκη και επάρκεια σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Επομένως, είναι ένα μείζων ζήτημα και η απαίτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και σύσσωμης της τοπικής κοινωνίας είναι να συνεχίσει το σχολείο να λειτουργεί με πληρότητα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, διαμαρτυρόμαστε έντονα προς κάθε κατεύθυνση και απαιτούμε την επανεκτίμηση και την αναθεώρηση της απόφασης”.