Λάρισα

Ποιες είναι οι 5 top κινήσεις που πρέπει να κάνει ο διαχειριστής για να διατηρήσει τις ισορροπίες στη Γενική Συνέλευση

Έχουμε ακούσει πολλά για τη διαχείριση της πολυκατοικίας και τα ευτράπελα που εκτιλύσονται στις Γενικές Συνελεύσεις. Η διατήρηση της ισορροπίας και η ηρεμία αναμεταξύ των συνιδιοκτητών είναι τις περισσότερες φορές το ζητούμενο.

του Λευτέρη Φουρκιώτη Ιδιοκτήτη & Διευθυντή της Puerta Διαχείρισης στη Λάρισα

 

Όμως, ποιες είναι οι 5 top κινήσεις που πρέπει να κάνει ο διαχειριστής για να διατηρήσει την ισορροπία και τελικά να κυλήσουν όλα ομαλά και ήρεμα στη Γενική Συνέλευση;

  1. Να ενημερώσει για τα Οικονομικά και τις οφειλές ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές καθώς πολλές φορές είναι η βασική αιτία διαπληκτισμού. Είναι ανάγκη να ενημερωθεί το σύνολο των συνιδιοκτητών για τις ενέργειες που έγιναν εκ μέρους του διαχειριστή.
  2. Να ενημερώσει τους συνιδιοκτήτες για την πορεία των εργασιών, αν υπάρχουν, και τυχόν προβλήματα που έχουν προκύψει όσον αφορά την αποπεράτωσή τους. Πολλές φορές η αμέλεια των τεχνικών και η μη σωστή παρακολούθηση των εργασιών, εκ μέρους του διαχειριστή ή της Επιτροπής Διαχείρισης, οδηγούν στη ρήξη.
  3. Να αποφύγει την κατανομή εξόδων ισόποσα ή με άλλους τρόπους γιατί σε βάθος χρόνου θα διαταραχθεί η ισορροπία του κτιρίου. Υπάρχει Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας που προβλέπει επακριβώς τον τρόπο με τον οποίο κατανέμονται οι δαπάνες.
  4. Να εκτονώσει προσωπικές αντιπαραθέσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της κουβέντας. Συνήθως στις Γενικές Συνελεύσεις βρίσκουν κάποιοι ευκαιρία για επίθεση ακόμη ακόμη και για τα προσωπικά ζητήματα.
  5. Να τιθασεύσει τις απαιτήσεις για εργασίες κάποιων συνιδιοκτητών με βάση την οικονομική κατάσταση του κτιρίου. Έχει παρατηρηθεί να γεννιούνται απαιτήσεις από συνιδιοκτήτες – και μάλιστα κάποιοι που οφείλουν κοινόχρηστα – ενώ γνωρίζουν ότι τα οικονομικά της πολυκατοικίας δεν είναι καλά. Εξαιρούνται πάντα οι επείγουσες εργασίες και αυτές που έχουν σχέση με την ασφάλεια των συνιδιοκτητών.

 

Η Puerta Διαχείριση, μετά από 15 έτη εμπειρίας, μπορεί και στοχεύει στην εύρυθμη και ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας δίνοντας μεγάλη έμφαση στις σχέσεις των συνιδιοκτητών. Οι σχέσεις με τους γείτονες είναι το αποκορύφωμα της επιτυχημένης διαχείρισης και όχι η τυπική και απρόσωπη διαχειριστική ικανότητα.

Μέσα από τις αγνές και αγαθές σχέσεις μπορούν να λυθούν όλα τα προβλήματα που έχει το κτίριο χωρίς μεσάζοντες και τρίτους που η διαμάχη τους δίνει τροφή και υπόσταση.

Previous ArticleNext Article