Ορκωμοσίες είκοσι ενός (21) νεοδιόριστωνεκπαιδευτικών Π.Ε. καιμελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), πραγματοποιήθηκαν στις 20 και 23 Αυγούστου 2024, ενώπιον της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κ. Καραγιώργου Αικατερίνης. Οι νέοι/ες εκπαιδευτικοίδιορίστηκαν με τις με αρ. 93210/Ε1/14.08.2024 (ΦΕΚ 2450/τ.Γ/19.08.2024),92434/Ε4/12-8-2024 (ΦΕΚ 2448/τ.Γ/16.08.2024) και 93212/Ε1/14-8-2024 (ΦΕΚ 2449/τ.Γ/19.08.2024) Υπουργικές Αποφάσεις και θα υπηρετήσουνσε Σχολικές ΜονάδεςΠ. Ε. Λάρισας, καθώς καιάλλων περιοχών της χώρας, κάνοντας χρήση της με βάση την κείμενη νομοθεσία, δυνατότητας ορκωμοσίας στον τόπο διαμονής τους, για ειδικούς λόγους.
Συγκεκριμένα, ορκίστηκαν οι κάτωθι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ:
Α/Α | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΚΛΑΔΟΣ | ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ |
1. | ΠΑΓΚΟΥΡΕΛΙΑ | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
2. | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΙΩΑΝΝΑ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
3. | ΛΑΙΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
4. | ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΥ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
5. | ΚΟΝΤΟΘΑΝΑΣΗ | ΗΛΕΚΤΡΑ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
6. | ΚΑΡΡΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
7. | ΘΕΟΔΟΥΛΗ | ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
8. | ΤΣΑΡΣΙΤΑΛΙΔΟΥ | ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
9. | ΠΟΥΠΑ | ΑΡΓΥΡΗ | ΔΕ01 | Λάρισας (ΠΕ) |
10. | ΡΕΝΤΖΙΑ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΙΡΗΝΗ | ΠΕ21 | Λάρισας (ΠΕ) |
11. | ΣΧΟΙΝΑ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΑ | ΠΕ23 | Λάρισας (ΠΕ) |
12. | ΠΑΝΑΓΗ | ΣΟΦΙΑ | ΠΕ29 | Λάρισας (ΠΕ) |
13. | ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΕ29 | Λάρισας (ΠΕ) |
14. | ΤΣΑΠΑΡΙΔΟΥ | ΚΑΛΛΙΟΠΗ | ΠΕ30 | Λάρισας (ΠΕ) |
15. | ΜΗΝΑ | ΣΟΦΙΑ | ΠΕ60 | Γ΄ Πειραιά (ΠΕ) |
16. | ΖΑΡΡΑ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΠΕ70 | Γ΄ Πειραιά (ΠΕ) |
17. | ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ | ΑΘΑΝΑΣΙΑ | ΠΕ70 | Α΄ Πειραιά (ΠΕ) |
18. | ΤΣΙΑΠΛΗ | ΕΙΡΗΝΗ | ΠΕ70 | Δ΄ Κυκλάδων (ΠΕ) |
19. | ΓΚΑΜΠΛΙΑ | ΔΗΜΗΤΡΑ | ΠΕ71 | Α΄ Σάμου (ΠΕ) |
20. | ΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | ΖΩΗ | ΠΕ71 | Δυτ. Αττικής (ΠΕ) |
21. | ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΠΕ71 | Ηλείας (ΠΕ) |
Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, συνεχάρη θερμά τα νέα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ευχόμενη να ασκήσουν το λειτούργημά τους επάξια και με προσήλωση στους υψηλούς του στόχους. Αναφέρθηκε, μάλιστα,στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προκλήσεις, αλλά και στις ιδιαίτερες ανάγκες της Ειδικής Αγωγής, επισημαίνοντας ότι αποτελεί ελπιδοφόρο γεγονός η υψηλήεπιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση των νέων ανθρώπων που αναλαμβάνουν καθήκοντα με ζήλο και διάθεση προσφοράς.