Λάρισα

Oλοκληρώνονται οι μελέτες για έξι νέα οδικά έργα στη Λάρισα

Στην εκπόνηση έξι μελετών, που οδηγούν στην κατασκευή νέων οδικών αξόνων προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας καθώς εγκρίθηκε η χρηματοδότηση τους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός: «Σε συνεργασία με τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ολοκληρώνουμε μελέτες και προετοιμάζουμε το έδαφος με σαφές σχέδιο έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να εντάξουμε σε προγράμματα χρηματοδότησης έργα χρήσιμα για την κοινωνία.

Πρόκειται για οδικούς άξονες, την βελτίωση των οποίων, δικαίως η τοπική κοινωνία ζητά εδώ και πολλά χρόνια. Συνεχίζουμε με αμείωτους ρυθμούς στην προσπάθεια υλοποίησης των αναγκαίων μελετών για έργα υποδομής, που χρειάζεται η Θεσσαλία του μέλλοντος».

ΑΞΟΝΑΣ : Ε.Ο ΛΑΡΙΣΑΣ -ΚΟΖΑΝΗΣ 
•    «Μελέτη στην Ε.Ο. Λάρισας – Κοζάνης. Τμήμα Λάρισα – Γιάννουλη»
Προϋπολογισμός μελέτης 900.000 ευρώ
Προτείνεται η μελέτη νέου οδικού  άξονα σύνδεσης της πόλης Λάρισας με τον οικισμό της Γιάννουλης με σκοπό την αποφόρτιση του υφιστάμενου άξονα της Ε.Ο Λάρισας -Κοζάνης  αλλά και την παράκαμψη του οικισμού της Γιάννουλης, ώστε η διέλευση των διερχομένων οχημάτων, και κυρίως των βαρέων οχημάτων να γίνεται με περισσότερη ασφάλεια εκτός κατοικημένων  περιοχών.
Ο νέος άξονας παράκαμψης του οικισμού, θα έχει συνολικό  μήκος 6,00Km περίπου από  τον υφιστάμενο κόμβο επί της οδού Παπανδρεου -Πάρνηθος μέχρι την συμβολή του με την υφιστάμενη οδό Γιάννουλη -Τυρναβο ( μετά τη Γιάννουλη )
Πρόκειται για τη μελέτη: κύριας αρτηρίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας, παράπλευρου δικτύου όπου απαιτηθεί , τριών ισόπεδων κυκλικών κόμβων για την σύνδεση του νέου άξονα με τις οδούς  προς Φαλάνη , Αμπελώνα  και Τύρναβο  και μιας νέας γέφυρας στον ποταμό  Πηνειό.
•    «Μελέτη Βελτίωσης Ε.Ο. Λάρισας-Κοζάνης, στο τμήμα Γιάννουλη-Τύρναβος»
Προϋπολογισμός μελέτης 700.000 ευρώ
Προτείνεται η  μελέτη  βελτίωσης της υφιστάμενης οδού από την έξοδο της Γιάννουλης έως τη Νότια Είσοδο του Τυρνάβου, μήκους 10 Km περίπου.
Πρόκειται για τη μελέτη: κύριας αρτηρίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας), παράπλευρου δικτύου και τεσσάρων ισόπεδων κυκλικών κόμβων για την ασφαλή σύνδεση των οικισμών με την οδό αλλά και του παράπλευρου δικτύου .
ΑΞΟΝΑΣ  : Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης:
•    Μελέτη βελτίωσης Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Τμήμα από Α/Κ Βιοκαρπέτ έως Α/Κ Νίκαιας»
Προϋπολογισμός μελέτης 325.000 ευρώ
Μελέτη βελτίωσης υφιστάμενης οδού, από Α/Κ Βιοκαρπέτ έως τον Α/Κ Νίκαιας μήκους αρτηρίας 3,5Km περίπου.
Πρόκειται για τη μελέτη: κύριας αρτηρίας (διαχωρισμένης κυκλοφορίας δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση), παράπλευρου δικτύου και ενός ισόπεδου κυκλικού κόμβου.
•    «Μελέτη βελτίωσης Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Τμήμα από Ι/Κ Καράγιωργα  έως Ι/Κ Συκουρίου»
Προϋπολογισμός μελέτης 150.000 ευρώ
Μελέτη για τη βελτίωση της υφιστάμενης οδού Π.ΕΟ. Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο τμήμα από τον υφιστάμενο κυκλικό κόμβο με την  Καράγιωργα έως Ι/Κ Συκουρίου μήκους 3,5Km, διαχωρισμένης κυκλοφορίας δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση, μετά παράλληλων οδών, ενός  ενδιάμεσου κυκλικού κόμβου για την σύνδεση των παραλλήλων  οδών και αναμόρφωση του Ι/Κ Συκουρίου .
ΑΞΟΝΑΣ Ε.Ο ΛΑΡΙΣΑΣ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ 
•    «Μελέτη βελτίωσης Ε.Ο. Λάρισας – Τρικάλων: Τμήμα Γεωργική Σχολή – Τερψιθέα»
Προϋπολογισμός μελέτης 400.000 ευρώ
Μελέτη των παράπλευρων οδών εκατέρωθεν της Ε.Ο. Λάρισας – Τρικάλων από Ι/Κ Ιωαννίνων έως Ι/Κ Τερψιθέας, συνολικού μήκους 4,6Km.
ΑΞΟΝΑΣ Ε.Ο ΛΑΡΙΣΑΣ – ΦΑΡΣΑΛΩΝ  
•    «Μελέτη βελτίωσης Ε.Ο. Λάρισας – Φαρσάλων: Τμήμα από Ι/Κ Νότιας Παράκαμψης Λάρισας έως αρχή Παράκαμψης Νίκαιας»
Προϋπολογισμός μελέτης 350.000 ευρώ
Μελέτη βελτίωσης της Ε.Ο. Λάρισας – Φαρσάλων από Ι/Κ Νότιας Παράκαμψης Λάρισας έως αρχή Παράκαμψης Νίκαιας, μήκους περίπου 2,5Km.
Πρόκειται για τη μελέτη: κύριας αρτηρίας (ενιαίας κυκλοφορίας μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με Λωρίδα Πολλαπλής Χρήσης), παράπλευρου δικτύου και ενός ισόπεδου κυκλικού κόμβου
Η εν λόγω μελέτη θα ολοκληρώσει τη μελέτη που εκπονείται από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Υπουργείου η οποία έχει αφετηρία την παρακαμψη Νίκαιας και τέλος τον υφιστάμενο κόμβο συμβολής της με την παράκαμψη Φαρσάλων .

Previous ArticleNext Article