Λάρισα

«Απόβαση» αλυσίδων καφέ στα παράλια της Λάρισας

Για την νέα τουριστική περίοδο μίλησε στην εκπομπή «Έτσι κι Αλλιώς» και το Δημοτικό Ραδιόφωνο, ο αντιπρόεδρος του συλλόγου καταστηματαρχών των παραλίων  ν. Λάρισας κ. Κώστας Σανταγιάννης. Αρχικά αναφέρθηκε στην εκκίνηση που καταγράφηκε τον μήνα που μας πέρασε.  «Φέτος μετά από ότι ζήσαμε ήταν δύσκολη η προετοιμασία των καταστημάτων μας. Δεν ξέραμε καν τι θα γίνει πριν από λίγο καιρό. Το σημαντικό είναι πως για την έναρξη της φετινής περιόδου  έχουμε σύμμαχο τον καιρό. Ήταν ενθαρρυντικά τα μηνύματα από την έναρξη της φετινής σεζόν και ο κόσμος κατέβηκε στα παράλια. Εμείς προσπαθούμε και παρέχουμε υπηρεσίες σε υψηλό επίπεδο», σημειώνει.

Γιατί δεν ήρθαν οι «γαλάζιες σημαίες»

Τι λέει αντιπρόεδρος των καταστηματαρχών για την έλλειψη «γαλάζιων σημαιών» στα παράλια της Λάρισας. «Ο ιδιωτικός τομέας είναι που αναλαμβάνει την ευθύνη για να πάρει μια γαλάζια σημαία. Πρέπει να πούμε ότι για να γίνει είναι μεγάλο το οικονομικό κόστος. Χρειάζονται αρκετά χρήματα για να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις, όπως ράμπες ΑΜΕΑ, να υπάρξουν ναυαγοσώστες και άλλα. Πράγματα που εμείς δεν μπορούμε να σηκώσουμε έχοντας μια τουριστική περίοδο 1,5 μήνα κάθε Καλοκαίρι. Θα μπορούσε όμως σε κάποια σημεία όπου είναι δύο τρεις επιχειρήσεις μαζί να γίνει. Είναι κάτι που θέλουμε να το συζητήσουμε στον σύλλογο», αναφέρει.

Τι προβλέπουν οι καταστηματάρχες για τους τζίρους

Τι θα γίνει φέτος; Πως θα κινηθούν οι τζίροι των καταστημάτων στα παράλια; Τι περιμένουν οι καταστηματάρχες; «Θέλουμε να δούμε περισσότερους ξένους τουρίστες στα μέρη μας. Είδαμε μεγάλο ενδιαφέρον για τα διαμερίσματα που κλείνουν σεζόν και αυτό μας δίνει πολύ θετικά μηνύματα για το Καλοκαίρι. Δεν βρίσκαμε δωμάτια ούτε για το προσωπικό μας. Πιστεύουμε ότι επειδή όλη αυτή η κατάσταση μας στέρησε πολλά, φέτος θα πάμε καλύτερα σε σχέση με το 2019. Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με την περσινή χρονιά. Θεωρώ ότι θα είμαστε 20-30% πάνω σε σχέση με το 2019» επισημαίνει.

Πως κρίνουν την κάθοδο των γνωστών αλυσίδων καφέ

Ο κ. Σανταγιάννης σχολίασε και την κάθοδο γνωστών λαρισινών αλυσίδων καφέ στα παράλια αυτό το Καλοκαίρι. «Τα Brands αυτά είναι γνωστά πανελλήνια και στο εξωτερικό. Σίγουρα αυτές οι επιχειρήσεις  έχουν κάνει μια έρευνα και αφού αποφάσισαν να επενδύσουν στην περιοχή μας είναι θετικό. Δικαιώνονται και οι άνθρωποι που επένδυσαν πιο πριν στο τόπο αυτόν. Θα κάνουν και αυτοί τον αγώνα μαζί μας. Ανεβαίνει και η ποιότητα των υπηρεσιών και ανεβάζει τον πήχη σε σχέση με τις όμορες περιοχές. Όλοι μαζί θέλουμε να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο», υποστηρίζει.

Τέλος σημείωσε ότι φέτος αναμένεται να γίνουν εκδηλώσεις στα παράλια που θα ήταν καλό να διεξαχθούν μέσα στον Αύγουστο ώστε να λειτουργήσουν ως πόλος έλξης για παραθεριστές και τουρίστες οι οποίοι με αφορμή αυτές θα μείνουν περισσότερες ημέρες στη περιοχή. Κάτι που πέρυσι έλειψε.

Πηγή: larissapress.gr

Previous ArticleNext Article