Ελασσόνα

Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας με το Δήμο Ελασσόνας – Καλέστε στο 15544

Νέες καινοτόμες, ηλεκτρονικές υπηρεσίες θέτει σε λειτουργία ο Δήμος Ελασσόνας στη διάθεση των πολιτών που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με τις δημοτικές υπηρεσίες, ώστε απρόσκοπτα και με πιο έντονους ρυθμούς να συνεχίσουν να επιλύονται τα καθημερινά αιτήματα τους.

Για το λόγο αυτό έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με το Δήμο Ελασσόνας, το  πενταψήφιο νούμερο 15544, προκειμένου οι πολίτες να μπορούν να αναφέρουν προβλήματα για κάθε θέμα της καθημερινότητας που αποτελεί αρμοδιότητα του δήμου όπως:

  • Καθαριότητας (συλλογή απορριμμάτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, κοπή χόρτων)
  • Ηλεκτροφωτισμού (αποκατάσταση βλαβών, αντικατάσταση λαμπτήρων).
  • Ύδρευσης / Άρδευσης / Αποχέτευσης (αποκατάσταση βλαβών δικτύου και σύνδεσης)
  • Αγροτικής οδοποιίας / Εσωτερικής οδοποιίας (αποκατάσταση και συντήρηση βλαβών)
  • Εγκαταλελειμμένων οχημάτων (άρση και μεταφορά).
  • Αδέσποτα ζώα
  • Παιδικές χαρές και κοινόχρηστους χώρους
  • Ανακύκλωσης συσκευών (ενημέρωση για τρόπους/συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης).
  • Υπηρεσιών του Δήμου για παροχή πληροφοριών, έκδοση πιστοποιητικών κ.α.

Ο Δήμαρχος Ελασσόνας κ. Ν. Γάτσας δήλωσε σχετικά: «Είμαστε δίπλα στους πολίτες καθημερινά, προσπαθώντας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε κάθε τομέα. Θέσαμε σε λειτουργία την Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας 15544, αποδεικνύοντας τη δέσμευση μας και τη συνεχή προσπάθεια μας να κάνουμε ένα δήμο φιλικό προς το δημότη, χωρίς γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που θα αντιδρά και θα εξυπηρετεί άμεσα στα αιτήματα του. Σε αυτή την προσπάθεια τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά των εργαζομένων του δήμου, κάνοντας πράξη καθημερινά έναν δήμο που όλοι οραματιζόμαστε».

Οι δημότες μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15544 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από ώρα 08.00 π.μ. έως 14.30 μ.μ.

Τα αιτήματα καταγράφονται τηλεφωνικά από το προσωπικό της υπηρεσίας και στη συνέχεια γίνεται η επεξεργασία και η ταυτόχρονη προώθηση τους στο αρμόδιο τμήμα, βελτιστοποιώντας το χρόνο ανταπόκρισης των αρμόδιων υπαλλήλων, προσφέροντας παράλληλα καλύτερες και αμεσότερες υπηρεσίες στους δημότες.

 

Previous ArticleNext Article