Ευχαριστήριο Μήνυμα του Μορφωτικού & Εκπολιτιστικού Συλλόγου Συκέας προς τον Δήμαρχο Ελασσόνας Νίκο Γάτσα και τα μέλη του Συλλόγου Ζηση Κατσιαντωνη και Φώτη Μερμηγκα:
“Ο Μορφωτικός & Εκπολιτιστικός Σύλλογος Συκέας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Ελασσόνας, κ. Νίκο Γάτσα , ο οποίος, μετά τη συνάντηση και τη συζήτηση που είχαμε μαζί του, άκουσε με ενδιαφέρον τα αιτήματά μας, τους στόχους μας και τις προγραμματισμένες δράσεις του Συλλόγου μας και προχώρησε άμεσα σε ουσιαστικές ενέργειες στήριξης.
Συγκεκριμένα, προσέφερε υλικά για τις δραστηριότητες Δημιουργικής Απασχόλησης, ενώ παράλληλα προμήθευσε και τοποθέτησε τρία παγκάκια στον προαύλιο χώρο του πρώην Δημοτικού Σχολείου Συκέας, ο οποίος έχει παραχωρηθεί στον Σύλλογό μας. Με τον τρόπο αυτό συνέβαλε σημαντικά στη βελτίωση και αναβάθμιση του χώρου, δηλώνοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να στηρίζει, στο μέτρο του δυνατού, τις δράσεις μας, ώστε ο χώρος να παραμένει ασφαλής, λειτουργικός και ευπρεπής για όλους.
Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τα παιδιά και μέλη του Συλλόγου μας, τον Ζήση Κατσιαντώνη και τον Φώτη Μέρμηγκα, οι οποίοι με δική τους πρωτοβουλία προχώρησαν στον καθαρισμό του προαύλιου χώρου, ο οποίος ήταν γεμάτος σκουπίδια. Το μεράκι, η φιλοτιμία και το εθελοντικό τους πνεύμα αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση και είναι πραγματικά άξια συγχαρητηρίων.
Παράλληλα, καλούμε τους νέους του χωριού μας, αλλά και όλους τους συγχωριανούς μας, να ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτών των παιδιών και να συμβάλλουν ενεργά στη διατήρηση της καθαριότητας και της καλής εικόνας του χωριού μας και των χώρων όπου πραγματοποιούνται οι δράσεις μας. Μόνο με συλλογική προσπάθεια μπορούμε να διατηρούμε τους κοινόχρηστους χώρους καθαρούς, όμορφους και ευχάριστους, ώστε να τους απολαμβάνουμε όλοι.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη και την προσφορά σας”.

