Ελασσόνα

1η ανάβαση Ελασσόνας 5-6 Νοεμβρίου δείτε τον κανονισμό

Ορίστηκε τελικά για το διήμερο 5 και 6 Νοεμβρίου η 1η ανάβαση Ελασσόνας που διοργανώνει η ΛΑΜΚΕ.

Ο αγώνας που είχε αναβληθεί πριν λίγο καιρό γίνεται στα πλαίσια κυπέλου αναβάσεων Βορείου Ελλάδας  υπό την εποπτεία της Επιτροπής Αγώνων (ΕΠΑ)

Διαβάστε εδώ τον κανονισμό ανάβασης:

1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

 

5-6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

 

ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ

ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ  2016

 

ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

   

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Αριθμός Μητρώου ΕΠΑ :

 

                             ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ (Ε.Π.Α)

 

ΠPOΓPAMMA

 Ημερομηνία

Ώρα Τόπος
Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής 11-10-2016 10:00 Γραφεία

ΛΑΜΚΕ

Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής 28-10-2016 22:00 Γραφεία

ΛΑΜΚΕ

 

Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής 5-11-2016 08:00-09:30 PITS

SERVICE-PARK

Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος 5-11-2016 08:00-10:30 PITS

SERVICE-PARK

Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων 5-11-2016 10:45 PITS

SERVICE-PARK

Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζομένων 5-11-2016 10:45 PITS

SERVICE-PARK

1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών   10:45
Χρονομετρημένες δοκιμές 5-11-2016 11:00 Αφετηρία Ανάβασης
Εκκίνηση αγώνα 6-11-2016 11:00 Αφετηρία Ανάβασης
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος 6-11-2016 Στον Τερματισμό της  Ανάβασης
Δημοσίευση αποτελεσμάτων 6-11-2016 Στον Τερματισμό της  Ανάβασης

 

 

Απονομή Επάθλων 6-11-2016  Μετά τον τερματισμό

 

 

Στην πλατεία της Ελασσόνας

ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA

H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί …

  1. Από έναρξη εγγραφών έως και την Παρασκευή 4-11-2016 στα γραφεία της ΛΑΜΚΕ

Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του ΛΑΜΚΕ  και στο lamke.sports@gmail.com

  1. Το Σάββατο 5-11-2016 από 08:00-10:30 στον χώρο του Διοικητικού έλεγχου & ελέγχου εξακρίβωσης.
  2. Το Σάββατο 5-11-2016 από 10:30 έως τέλος των δοκιμών στο χώρο της αφετηρίας
  3. Την Κυριακή 6-11-2016 από 10:30 έως τέλος του αγώνα στο χώρο της αφετηρίας

 

Oι Αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών

EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN

  1. Το Σάββατο 5-11-2016 από 08:00-10:15 στον χώρο του Διοικητικού έλεγχου & ελέγχου εξακρίβωσης.
  2. Το Σάββατο 6-11-2016 από 10:30 έως και την Κυριακή 6-11-2016 στο χώρο της αφετηρίας.

ΓΡΑΦΕΙΟ TYΠOY

Ενημέρωση αγωνιζομένων από το http://lamke.sports@gmail.com

APΘPO 1 – OPΓANΩΣH

1.1 ΚΑΘOPIΣMOΣ

 Η ΛΑΜΚΕ μετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, οργανώνει την 1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ  ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2016, η οποία θα διεξαχθεί στην ΕΛΑΣΣΟΝΑ  την 5-6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016.

O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις

α. Tου Εθνικού Αθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του

β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ καθώς και των εγκυκλίων της

γ. Tου Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του

δ. Tου Συμπληρωματικού Kανονισμού του Οργανωτή (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.

 

1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH

Πρόεδρος ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 Mέλη ΓΙΑΜΟΥΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΚΑΤΟΤΙΚΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

 

1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA

Παρατηρητής ΕΠΑ

Αγωνοδικες ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Αγωνοδίκες ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Αλυτάρχης ΚΑΛΕΥΡΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Bοηθός Αλυτάρχη ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Γραμματέας του Αγώνα ΕΚΜΕΚΤΣΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Υπεύθυνος Ασφαλείας ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος ΤΣΙΚΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Τεχνικοί Έφοροι ΞΗΝΤΑΡΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Υπεύθυνος Γιατρός

Έφορος Αποτελεσμάτων ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Έφορος Χρονομέτρησης ΚΑΡΚΑΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Υπεύθυνος Γραφείου τύπου                

 

APΘPO 2 – ΓENIKA

Ο Αγώνας περιλαμβάνεται στο Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος 2016 και είναι ο 5ος αγώνας του προκηρυχθέντος ΚΥΠΕΛΟΥ Αναβάσεων.

 

APΘPO 3 – ΠEPIΓPAΦH

Η  διαδρομή της ανάβασης είναι τμήμα της Ε 65 δύο χιλιόμετρα από Ελασσόνα και κατεύθυνση προς Κοζάνη με το μήκος της διαδρομής να  είναι 3,8 χλμ. περίπου.

ΣΑΒΒΑΤΟ 5-11 3 σκέλη δοκιμών, εκίνηση 1ο σκέλους 11:00.

ΚΥΡΙΑΚΗ 6-11  2 σκέλη,  εκίνηση 1ο σκέλους  11:00.

Οι αγωνιζόμενοι θα ανέβουν δύο φορές και για την κατάταξη θα λαμβάνεται υπόψη το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών της.

 

APΘPO 4 – AYTOKINHTA ΔEKTA

4.1    Αυτοκίνητα των ομάδων N και A που είναι αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του αρχικού τεχνικού ελέγχου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Παραρτήματος J του ΔAK.

4.2    Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τoυς αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς.

4.3    Αυτοκίνητα oποιασδήποτε ομάδας που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ, (π.χ. Ενιαίο κλπ).

4.4    Αυτοκίνητα της ομάδας FORMULA SALOON

4.5    Ιστορικά Αυτοκίνητα, σύμφωνα με το Παράρτημα Κ

Tα αυτοκίνητα των παρακάτω ομάδων Ν, A, Ε και Ιστορικά, θα χωρισθούν σε κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.

 

4.6 Κλάσεις

4.6.1    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας N υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

N1 – N2 – N3 – N4

 

4.6.2    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας A υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

A5 – A6 – A7 – A8

 

4.6.3    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας Ε υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:

E9 – E10 – E11 – E12Δ

 

4.6.4    Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FORMULA SALOON υποδιαιρούνται σε 5 κλάσεις:

Κλάση FSA

Κλάση FSA 1.6 L

Κλάση FSA 2 L

Κλάση FST  (Turbo, Τετρακίνητα Παραγωγής)

Κλάση FST2 (Turbo, Δικίνητα Παραγωγής)

 

4.6.5   Τα  αυτοκίνητα των Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 4 κατηγορίες (Κατ. 1, 2, 3, και 4) και σε 5 κλάσεις

 

Για την ανάδειξη των νικητών τα παραπάνω χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

Α. Οχήματα που ανήκουν στα Ν-Α-Ε τα οποία χωρίζονται σε τέσσερεις κλάσεις σύμφωνα με τον κυβισμό τους:

  • έως 1400κ.ε.
  • 1400 – 1600κ.ε.
  • 1600 – 2000κ.ε.
  • Πάνω από 2000κ.ε.

Β. Οχήματα κατηγορίας SALOON τα οποία χωρίζονται σε δύο κλάσεις:

  • Ατμοσφαιρικά (FSA, FSA6L & FSA2L)
  • Turbo (FST & FST2)

 

 

 

APΘPO 5 – ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ

5.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου.

5.2 Aν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου κάθε υποχρέωσή του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

5.3 Στους ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ένας αγωνιζόμενος ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει με διαφορετικό αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ομάδες και κλάσεις.

5.4 Aν ο διαγωνιζόμενος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου μπορεί να δηλώσει μέχρι δύο οδηγούς ανά αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση ότι κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα δηλώσει αυτόν που τελικά θα συμμετάσχει.

5.5 Εάν ένας αγωνιζόμενος συμμετέχει σε κάποιο από τα προκυρηχθέντα από την ΕΠΑ έπαθλα εταιρειών ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει στην ίδια ανάβαση και σε άλλη κατηγορία.

 

5.6 Το ντουμπλάρισμα αυτοκινήτου απαγορεύεται.

 

5.7 Ένας αγωνιζόμενος που στο πρώτο σκέλος του αγώνα δεν τερμάτισε, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στο δεύτερο σκέλος, εφόσον το αυτοκίνητο ελεγχθεί από τον τεχνικό έφορο και βρεθεί ασφαλές.

 

Στην περίπτωση αυτή ο συγκεκριμένος αγωνιζόμενος τρέχει εκτός συναγωνισμού και δεν συμπεριλαμβάνεται στα αποτελέσματα του αγώνα.

 

APΘPO 6 – ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ – EΓΓPAΦEΣ

6.1 Όποιος θέλει να λάβει μέρος στην Ανάβαση πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή.

H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Παρασκευή 28-10-2016 και ώρα 22:00 στην γραμματεία του αγώνα ή προσωπικά ή στο lamke.sportrs@gmail.com

Η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνει κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει πρώτη. Σε περίπτωση που έχουμε ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών, θα τοποθετείται στο χώρο της κατηγορίας που ξεκινάει πρώτη.

Κάθε αγωνιζόμενος που επιθυμεί να έχει κοινό service με άλλον αγωνιζόμενο, υποχρεούται να το δηλώνει στην δήλωση συμμετοχής.

6.2 H Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 60 συμμετοχές.

APΘPO 7 – ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH

7.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζεται στο ποσό των 160€ για όλους τους αγωνιζόμενους.

         Κατάθεση στην τράπεζα Πειραιώς: 6250-010299-487

 IBAN:GR  09 0171 2500 0062 5001 0299 487

ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

 

Σε κάθε κατάθεση είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του καταθέτη .

7.2 H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από:

 το παράβολο συμμετοχής,

 τον αριθμό Δελτίου Αθλητού

 τον αριθμό διπλώματος

 τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (πινακίδες του Υπουργείου, αγωνιστικές ή Ι.Ο.)

 τον αριθμό ΔΤΤ

 τον αριθμό homologation ή HTP

 τον κυβισμό

 

Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ οι πινακίδες ΔΟΚ και Μ.

7.3 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους.

H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, όπως αυτές ορίζονται στο πρόγραμμα και του αγώνα (από τη στιγμή της εκκίνησής του) και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.

7.4 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις:

α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή

β. Εάν ο αγώνας ματαιωθεί ή αναβληθεί

Το παράβολο συμμετοχής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.

APΘPO 8 – ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ

H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται σύμφωνα με την προκήρυξη του κυπέλλου Αναβάσεων Πολυνίκους Οδηγού (Ν-Α-Ε) Βορείου Ελλάδος, ως εξής:

Κλάση έως 1400cc (Ν – Α – Ε)

Κλάση 1400 – 1600cc (Ν – Α – Ε)

Κλάση 1601 – 2000cc (Ν – Α – Ε)

Κλάση πάνω από 2000cc (Ν – Α – Ε)

Κλάση FORMULA SALOON (FSA – FSA1.6L – FSA2L),

Κλάση FORMULA SALOON (FST – FST2)

APΘPO 9 METPA AΣΦAΛEIAΣ / KYKΛOΦOPIA

Όπως αναφέρονται στον Γ.Κ. Αναβάσεων 2016

O αγωνιζόμενος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Υπουργείου, ή αγωνιστικές ή Ιστορικές).

Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το parc fermé του τερματισμού προς τα pits, (αγώνας και δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.

APΘPO 10 – ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΔOKIMEΣ

10.1 Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει 5-11-2016 και ώρα 08:00-10:30 στο χώρο του SERVICEPARK

10.2 AΠAΓOPEYETAI κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στις διαδρομές που αναφέρονται στο πρωτάθλημα Αναβάσεων οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση.

 

Αναγνωρίσεις με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα απαγορεύονται.

Οι αναγνωρίσεις το Σάββατο και την Κυριακή επιτρέπονται μέχρι 1 ώρα πριν την έναρξη των δοκιμών και του αγώνα, Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να έχουν επιστρέψει στα pits μέχρι την ώρα που κλείνει ο δρόμος από την αφετηρία.

O οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται με αποκλεισμό από τον συγκεκριμένο αγώνα.

10.2 Στην ίδια διαδρομή που έχει ορισθεί για τον αγώνα θα γίνουν την προηγούμενη 5-11-2016 και ώρα 11:00

Θα γίνονται τρεις (3) Χρονομετρημένες Δοκιμές για όλους τους συμμετέχοντες. Oι Δοκιμές θα γίνουν κατά το δυνατόν κάτω από τις ίδιες συνθήκες με αυτές του αγώνα.

Οι εκκινήσεις και στα 3 σκέλη θα γίνονται σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής.

Τα αποτελέσματα και από τις 3 Χρονομετρημένες Δοκιμές θα ανακοινώνονται άμεσα στους αγωνιζόμενους.

10.3 Οδηγός που δεν θα λάβει μέρος τουλάχιστον σε μια από τις Δοκιμές αποκλείεται από τον Αγώνα.

Εάν ένας Αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε να κάνει Χρονομετρημένες Δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή, τότε, με απόφαση των Αγωνοδικών, θα εξετασθεί αν θα εκκινήσει τον Αγώνα.

10.4 Mόνο λόγω ανωτέρας βίας και μετά από απόφαση των Αγωνοδικών και εισήγηση του Τεχνικού Eφόρου, επιτρέπεται στον οδηγό να χρησιμοποιήσει στις δοκιμές άλλο αυτοκίνητο από αυτό που έχει δηλώσει εγγράφως στην Οργανωτική Επιτροπή. Στο αυτοκίνητο αυτό, που θα πρέπει να έχει τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας και που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις δοκιμές, θα δοθεί ιδιαίτερος αριθμός συμμετοχής και ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί.

 

10.5 Στις Δοκιμές ισχύουν όλα όσα ισχύουν και στον Αγώνα.

 

APΘPO 11 – AΓΩNAΣ

11.1 Δεν επιτρέπεται η διοργάνωση WARM UP ανεξάρτητα αν έχουν αλλάξει ή όχι οι καιρικές συνθήκες από τις δοκιμές του Σαββάτου.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση για προθέρμανση στον χώρο των PITS. Το όριο ταχύτητας εντός των pits καθορίζεται στα 30 χλμ. Η παρακολούθηση της ταχύτητας θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο κριτή.

Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει ποινή 10΄΄ για την πρώτη παράβαση και εκτός αγώνα στην δεύτερη.

11.2 H εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου θα δοθεί την 6-11-2016 και ώρα 11:00

Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν θα είναι μικρότερος από 30΄΄.

11.3 Μόλις ο αγωνιζόμενος κληθεί να προσέλθει στην Αφετηρία πρέπει να βάλει εμπρός τη μηχανή με τη μίζα, παρουσία κριτή. Στη γραμμή εκκίνησης τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακίνητα με αναμμένη τη μηχανή και να επιβαίνει σε αυτά μόνον ο οδηγός. H εκκίνηση θα δοθεί με τη σημαία του Αφέτη.

11.4 Tο αυτοκίνητο θεωρείται ότι ξεκίνησε από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το σύστημα χρονομέτρησης από το αυτοκίνητο.

11.5 Δεν δίνεται δεύτερη εκκίνηση παρά μόνο εφόσον οι Αγωνοδίκες κρίνουν ότι τούτο είναι αναγκαίο (άρθρο 11.8.2)

11.6 Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο, ενώ βρίσκεται στη γραμμή αφετηρίας και μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης και πριν την ενεργοποίηση του μηχανισμού χρονομέτρησης, δεν ξεκινήσει λόγω βλάβης, ο αγωνιζόμενος έχει στη διάθεσή του δύο (2) λεπτά για να προσπαθήσει να την επισκευάσει. Aν στο διάστημα αυτό το αυτοκίνητο δεν επισκευασθεί τότε θα αποχωρήσει από τη γραμμή εκκίνησης και θα δοθεί εκκίνηση στα επόμενα αυτοκίνητα, το δε αυτοκίνητο που παρουσίασε τη βλάβη έχει δικαίωμα να εμφανιστεί για εκκίνηση το αργότερο δέκα (10) λεπτά μετά την αρχικά προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του. Mετά την παρέλευση του 10λέπτου αποκλείεται.

 

11.7 Εάν ένας αγωνιζόμενος κληθεί και δεν παρουσιασθεί στον χώρο της αφετηρίας στη σειρά του μπορεί να ξεκινήσει καθυστερημένα, εφόσον παρουσιασθεί στην εκκίνηση το αργότερο εντός 3λέπτου από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του και αιτιολογήσει στους Αγωνοδίκες τους λόγους της καθυστέρησής του, διαφορετικά αποκλείεται.

11.8 Απαγορεύεται αυστηρά, για λόγους ασφαλείας, το προσπέρασμα από την έξοδο του αυτοκινήτου από τα Pits μέχρι και το Park Ferme. 11.8.1 Από τα Pits μέχρι την εκκίνηση, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αυτοκινήτων.

11.8.2 Από την εκκίνηση έως τον τερματισμό της Ανάβασης. Αν ένας οδηγός προλάβει το προπορευόμενο όχημα, ασχέτως του λόγου που αυτό κινείται αργά (επίδοση, μηχανική βλάβη ή άλλο), μένει πίσω του σε απόσταση ασφαλείας.

Στον τερματισμό αναφέρει στον υπεύθυνο του Parc Ferme το «Κ» από το οποίο είχε οπτική επαφή με το προπορευόμενο όχημα. Ο Αλυτάρχης εφόσον ενημερωθεί από τον αρμόδιο κριτή του «Κ» και εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα ζητήσει από τον αγωνιζόμενο να επιστρέψει στην αφετηρία για να επαναλάβει την προσπάθειά του. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Αλυτάρχη σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες του αγώνα, να αποφασίσει το πότε θα δοθεί στο εν λόγω αγωνιστικό η νέα εκκίνηση, όχι όμως μετά το τέλος της ομάδας στην οποία ανήκει.

11.8.3 Στον χώρο του Parc Ferme, εκτός αν το προπορευόμενο αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί και δεν εμποδίζει την διέλευση των επόμενων αγωνιστικών, πάντα κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου του Parc Ferme.

11.9 Στην περίπτωση μηχανικής βλάβης και εφόσον το αγωνιστικό δεν μπορεί να συνεχίσει προς κάποιο ενδιάμεσο προβλεπόμενο χώρο ή προς τον τερματισμό και προκειμένου να ελευθερωθεί η διαδρομή, το αυτοκίνητο θα επιστρέψει προς την αφετηρία ΜΟΝΟΝ μετά από εντολή του Αλυτάρχη.

11.10 Στην επιστροφή από το Parc Ferme μέχρι τα Pits, σε όλα τα σκέλη των δοκιμών και του αγώνα, τα αγωνιστικά πρέπει να βρίσκονται σε μία λωρίδα του δρόμου και να αφήνουν την άλλη ελεύθερη για τις ανάγκες της οργάνωσης ή την διέλευση των θεατών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

Η μη συμμόρφωση στα παραπάνω θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες που μπορεί να επιβάλουν ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

11.11 Όταν στην Ανάβαση συμμετέχουν πάνω από 60 αυτοκίνητα, κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης προκειμένου να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Ο Αλυτάρχης θα μπορεί να συνεχίσει κατά την κρίση του (π.χ. σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή καθυστερήσεις από βλάβες / εξόδους κλπ που μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια του αγώνα) τη διαδικασία εκκινήσεων χωρίς διακοπή, σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες και εφόσον ενημερωθούν ανάλογα οι αγωνιζόμενοι υτικά το προσπέρασμα απαγορεύεται:

APΘPO 12 – ΤΕΛΙΚΟΣ TEXNIKOΣ EΛEΓXOΣ

Στον τερματισμό θα γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος του αυτοκινήτου.

Επίσης θα γίνει ενδιάμεσος τεχνικός έλεγχος στον τερματισμό του πρώτου σκέλους του αγώνα

Σε περίπτωση ένστασης, ο έλεγχος θα πραγματοποιηθεί με νέο Δελτίο πληροφοριών

APΘPO 13 – ENΣTAΣEIΣ – EΦEΣEIΣ

13.1 Το παράβολο ένστασης ισούται με το ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής και επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.

13.2 Το παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους Αγωνοδίκες σύμφωνα με την εγκύκλιο 10/2016 “Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων” της ΕΠΑ.

13.3 Το παράβολο έφεσης ορίζεται με το τριπλάσιο του παραβόλου.

13.4 Oι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο EAK (άρθρα 181 και επόμενα) και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο σύμφωνα με τη εγκύκλιο 3 της ΕΠΑ.

 

APΘPO 14 – KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN

14.1 Το αποτέλεσμα δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας διαγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός και στα δύο σκέλη.

Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμήσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ του αγωνιζόμενου που στο πρώτο σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.

14.2 Μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για κάθε ομάδα

14.3 Α 14.4 Τα αποτελέσματα της τελικής κατάταξης κάθε ομάδας (στο τέλος του δεύτερου σκέλους, οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την ανάρτηση τους).

14.5 Στις αναβάσεις ΔEN εκδίδονται γενικές κατατάξεις, ανεξαρτήτως ομάδας, αλλά μόνο γενική κατάταξη για κάθε ομάδα και για κάθε ομάδα/κλάση.

 

APΘPO 15 – EΠAΘΛA Όπως ορίζεται από την προκήρυξη του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος για τις κλάσεις που προσμετρούν στο κύπελλο Πολυνίκους.

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης έως 1400κ.ε. (Ν – Α – Ε)

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης 1400 – 1600κ.ε. (Ν – Α – Ε)

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης 1600 – 2000κ.ε. (Ν – Α – Ε)

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης Πάνω από 2000κ.ε. (Ν – Α – Ε)

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης SALOON Ατμοσφαιρικά (FSA – FSA1.6L & FSA2L)

1ος , 2ος, 3ος, κύπελλο κλάσης SALOON Turbo (FST & FST2)

 

H Ανακοίνωση Νικητών και η Απονομή Επάθλων με βάση τη Γενική Κατάταξη ανεξαρτήτως ομάδας απαγορεύεται.

 

ΑΡΘΡΟ 16 – AΠONOMH

Η απονομή των Επάθλων θα γίνει την Κυριακή 6.11.2016 μετά το τέλος του αγώνα στην πλατεία της Ελασσόνας.

Οι οδηγοί που κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του αγώνα. Εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας, οι οδηγοί που δεν παρευρίσκονται στην τελετή απονομής, θα παραπέμπονται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο.

 

 

Previous ArticleNext Article