Παραπολιτικά

Σοφία Δριστέλα: Η Ελασσονίτισα που κατακτά την υφήλιο με “τα βραχιολάκια της Σοφίας”

Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια μοναδική ιστορία επιτυχίας. Μιλάμε φυσικά για την Σοφία Δριστέλα, ένα δικό μας παιδί, με καταγωγή από το Δρυμό Ελασσόνας που αρχικά κατέκτησε όλη την “επώνυμη” και “ανώνυμη” Αθήνα και εδώ και αρκετό καιρό κατακτά και τις επώνυμες κυρίες του εξωτερικού. Με σπουδές Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη και στο σχέδιο μόδας έχει εργαστεί σε διάφορες εταιρείες και έχει διδάξει σε ΙΕΚ, βρίκοντας παράλληλα χρόνο για το αγαπημένο της χόμπι, τη δημιουργία διάφορων αξεσουάρ, πλεκτών, κοσμημάτων και ρούχων. Από το 2005 ξεκίνησε να δουλέυει ως στυλίστρια στην τηλεόραση και κάπως έτσι έγινε το μεγάλο “μπαμ”. Δουλεύνοτας στον ΑΝΤ1 της ζητούν κάποια στιγμή να βρεί αξεσουάρ για τις παρουσιάστριες κάπως πιο οικονομικά ώστε, λόγω κρίσης, να μην προκαλούν τον κόσμο. Κάπως έτσι ξεκίνησε να φτιάχνει μόνη της τα πασίγνωστα πλέον “βραχιολάκια της Σοφίας”. Την αρχή έκανε η Νάντια Μπουλέ, ακολούθησε η Κατερίνα Καινούριου που την οδήγησε στην “ιέρεια’ Ελένη Μενεγάκη, Και κάπου εκεί απογειώθηκε το πράγμα…  Η χαρη έφτασε μέχρι το Hollywood. Η Σοφία Δριστέλλα μιλάει στο Laif για όλους και για όλα…

7

Ερ. Ποια ακριβώς είναι η σχέση σου με τη Λάρισα;

Απ. Η Λάρισα είναι μέσα στην καρδιά μου, είναι το μέρος που γεννήθηκα και έχω τις παιδικές μου αναμνήσεις.

Ερ. Κρατάς επαφή με τον τόπο καταγωγή σου;

Απ. Βεβαίως, ζουν πολλοί συγγενείς και φίλοι μου εκεί και με την πρώτη ευκαιρία, όταν φυσικά το επιτρέπουν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, τους επισκέπτομαι.

Ερ. Ποια ήταν τα επαγγελματικά σου όνειρα όταν σπούδαζες στη Θεσσαλονίκη;

Απ.  Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στη Θεσσαλονίκη, όμως το μικρόβιο της μόδας πάντα υπήρχε μέσα μου. Οι σπουδές μου με βοήθησαν στο να κάνω το μικρόβιο της μόδας επάγγελμα.

Ερ. Φανταζόσουν ποτέ αυτή την τεράστια επιτυχία στην καριέρα σου;

Απ. Όχι τόσο γρήγορα. Η αλήθεια είναι ότι θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γιατί στα πρώτα μου βήματα μου παρουσιάστηκε η ευκαιρία της τηλεόρασης, πιο συγκεκριμένα η Ελένη Μενεγάκη, η οποία με στήριξε πάρα πολύ και έτσι όλα έγιναν πολύ γρήγορα.

8

Ερ. Η ιστορία για το πώς τα «βραχιολάκια της Σοφίας” έγιναν γνωστά και απογειώθηκαν είναι λίγο πολύ γνωστή πλέον. Πόσο εύκολο είναι όμως να μπεις και να κάνεις δουλείες με ανθρώπους της showbiz;

Απ. Το να μπεις είναι πιο εύκολο. Το να κάνεις όμως δουλειές με ανθρώπους της show biz, είναι το δύσκολο κομμάτι. Σε αυτό το χώρο μετράει πολύ η εικόνα τους και χρειάζεται χρόνος να αποδείξεις ότι μπορούν να σε εμπιστευτούν και φυσικά ακόμη πιο δύσκολο είναι αυτό να έχει διάρκεια.

Ερ. Γενικότερα, ποιες δυσκολίες αντιμετώπισες στην επαγγελματική σου ζωή για φτάσεις εδώ που είσαι σήμερα;

Απ. Οι δυσκολίες ήταν πολλές…! Έκανα διάφορες δουλειές, για καθαρά βιοποριστικούς λόγους, μέχρι να φτάσω να κάνω αυτό που αγαπώ επάγγελμα και αισθάνομαι πολύ τυχερή για αυτό.

Ερ. Θεωρείς ότι είναι εύκολο για κάποιον που έχει μια καινοτόμα ιδέα, στη σημερινή Ελλάδα, να την υλοποιήσει και να πετύχει;

Απ. Μπορεί οι εποχές να είναι πιο δύσκολες, ωστόσο κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να δοκιμάσει να πραγματοποιήσει το όνειρο του. Ακόμα και στην “σημερινή Ελλάδα” δίνονται ευκαιρίες σε ανθρώπους με όραμα.

Ερ. Πόσο δύσκολη ήταν και είναι η προώθηση των προϊόντων σου στο εξωτερικό;

Απ. Τώρα με την παγκοσμιοποίηση της αγοράς εργασίας και την τεράστια βοήθεια των Sosial Media και του διαδυκτίου, πλέον μπορούν να δουν την δουλειά σου παντού. Έτσι έχω πελάτες σε όλο τον κόσμο.  Είναι λοιπόν εύκολο, αρκεί κανείς να καταλάβει την “δύναμη” του διαδυκτίου.

9

Ερ. Θεωρείς ότι οι Ελληνίδες ξέρουν να ντύνονται; Έχουν style;

Απ.  Βεβαίως και έχουν στυλ, ξέρουν να ντύνονται και όλο και περισσότερο ενημερώνονται για τις τάσεις της μόδας από το εξωτερικό. Και επειδή ταξιδεύω πολύ, λόγω δουλειάς, θεωρώ ότι γενικότερα είμαστε από τις πιο περιποιημένες γυναίκες.

Ερ. Η παρατεταμένη οικονομική κρίση μου ταλανίζει την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει τις στιλιστικές μας συνήθειες;

Απ. Φυσικά και τις έχει αλλάξει. Πολύς κόσμος στρέφεται προς οικονομικότερες ενδυματολογικές επιλογές. Παράλληλα όμως η κρίση είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για την ανάδειξη των εξαιρετικών Ελλήνων σχεδιαστών.

Ερ. Θεωρείς ότι ο καλλωπισμός είναι πλέον πολυτέλεια με βάση την εποχή που ζούμε;

Απ. Ο καλλωπισμός είναι μια τονωτική ψυχολογική ένεση που μας βοηθά να τονώσουμε την αυτοπεποίθηση μας και να νιώσουμε καλύτερα. Συνεπώς, ξεφεύγει απ’ το πλαίσιο της πολυτέλειας και αγγίζει τα όρια της ανάγκης. Δεδομένου ότι δεν χρειάζεται μία περιουσία για να καλλωπιστεί κανείς.

Ερ. Ποια θα είναι η εξέλιξη αυτής της ιδέας που πρέπει να περιμένουμε; Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Απ. Έχω μάθει να μην κάνω μακροχρόνια σχέδια γιατί σε αυτή τη δουλειά βασικό στοιχείο είναι η έμπνευση. Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ταξίδι της έμπνευσης έχει μία μαγεία…Ποτέ δεν ξέρεις τον προορισμό!

Γράφει: Ζαχαρίας Ζηλιασκάκης

/www.laif.com.gr

Previous ArticleNext Article