Λάρισα

Κέλλας: τα κενά στα σχολεία πραμένουν

Ερώτηση με θέμα “τα κενά Γενικής κ Ειδικής Αγωγής στην Α’θμια και Β’θμια εκπαίδευση αλλά και τη μη ικανοποίηση αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών”, κατέθεσε στον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:

Μετά την ολοκλήρωση της πρόσφατης φάσης αποσπάσεων εκπαιδευτικών Α’θμιας Εκπαίδευσης από το ΚΥΣΠΕ, οι διαμαρτυρίες και η αγανάκτηση των εκπαιδευτικών συνεχίζονται.

Διαμαρτυρίες που οφείλονται στην πραγματοποίηση των αποσπάσεων με βάση τα κενά που “διαμόρφωσε” το Υπουργείο και όχι αυτά που καταγράφηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις.

Η αξιοπιστία και η εγκυρότητα των αποσπάσεων “κλονίζονται”, μάλιστα, από το γεγονός ότι κατά την πρόσφατη διαδικασία της γ’ φάσης αποσπάσεων, ενώ το σύστημα εμφάνιζε περιοχές με μηδενικά κενά, την επομένη “έτρεχε” στις ίδιες περιοχές με κενά για την πρόσληψη αναπληρωτών.

Αποτέλεσμα, να μην ικανοποιηθούν οι αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών τρίτεκνων, με προβλήματα υγείας και πολλά χρόνια υπηρεσίας.

Παρόμοια κατάσταση και στη Β’θμια Εκπαίδευση, αφού δεν υπήρξε καμία εξέλιξη ως προς την εξέταση αιτήσεων απόσπασης των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ από το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την ίδια στιγμή, μάλιστα, τα κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή, παραμένουν και στις δυο βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα:

Στη Διεύθυνση Α’θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, καταγράφονται 49 κενά στη Γενική Αγωγή και 36 στην Ειδική Αγωγή και την Παράλληλη Στήριξη.

Ακολουθούν τα ερωτήματα προς τον Υπουργό Παιδείας:

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να καλυφθούν τα κενά, που καταγράφονται ακόμη στις Διευθύνσεις Α’θμιας και Β’θμιας Εκπαίδευσης;
  2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα ικανοποίησης απόσπασης των εκπαιδευτικών, αφού οι αποσπάσεις εξυπηρετούν πρώτιστα την απρόσκοπτη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και ως εκ τούτου, είναι υποχρέωση της πολιτείας;

 

 

Previous ArticleNext Article