Ελασσόνα

Ζητούν κατάργηση του 4ου Επιστημονικού Πεδίου

Να καταργηθεί το 4ο Επιστημονικό Πεδίο, το οποίο οδηγεί του μαθητές της Γ’ Λυκείου στις παιδαγωγικές σπουδές των ΑΕΙ, ζητούν τα πανεπιστήμια, καθώς θεωρούν ότι δημιουργούνται πολλά προβλήματα στους υποψηφίους που λαμβάνουν μέρος στις Πανελλαδικές αλλά και τα ίδια τα ιδρύματα.

Για το θέμα της ύπαρξης 4ου Επιστημονικού Πεδίου, το οποίο αφορά αποκλειστικά και μόνο την είσοδο των φοιτητών στα παιδαγωγικά τμήματα, είχαν εκφράσει τον προβληματισμό τους από πέρυσι (πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου εξεταστικού συστήματος) τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι επιστημονικές ενώσεις, καθώς θεωρούσαν ότι περιορίζονται εξαιρετικά οι επιλογές τω υποψηφίων που θα επέλεγαν αυτό το Πεδίο.

Το θέμα αυτό μάλιστα συζητήθηκε και κατά τη διάρκεια της Συνόδου των Πρυτάνεων το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη και μάλιστα οι Πρυτάνεις αποφάσισαν για τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών, τα εξής: «Λαμβάνοντας υπόψη τη διεπιστημονικότητα των γνωστικών αντικειμένων στην εκπαίδευση και την εκ του αποτελέσματος ανεπιτυχή κατανομή των επιστημονικών πεδίων στο μηχανογραφικό δελτίο των υποψηφίων, που έχουν ως συνέπεια και την περαιτέρω υποβάθμιση του ρόλου και του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού, θεωρούμε ότι επιβάλλεται η άμεση ένταξη των Παιδαγωγικών Τμημάτων σε όλα τα επιστημονικά πεδία και η κατάργηση του 4ου πεδίου».

Previous ArticleNext Article