Ελασσόνα

Ενημέρωση-πρόταση της Ε.Κεφάλα για τον τρόπο λειτουργίας των Ειδικών Σχολείων

P6140077

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ

της Ευανθίας Κεφάλα του Αντωνίου

Προϊσταμένης στο Ειδικό Δημ.Σχ Γαλανόβρυσης Ελασσόνας

 ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ»

        Ενδεικτικά ,διότι το ίδιο συμβαίνει σε αρκετά Ειδικά Σχολεία, σας ενημερώνω ότι το Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης είναι οργανικά τριθέσιο και λειτουργικά τετραθέσιο.

       Την φετινή χρονιά λειτουργεί πλήρως με 4 δασκάλους και 9 ειδικότητες, σύνολο 13 άτομα προσωπικό, ενώ είναι χαρακτηρισμένο τριθέσιο !!!  , γεγονός που σημαίνει ότι ακολουθεί σε όλα το καταστατικό λειτουργίας και τα δικαιώματα των τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων !!! .

      

 Επιθυμώ να θέσω υπόψη σας, τα κάτωθι θέματα:

 Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι τα Ειδικά Σχολεία ακολουθούν τον κανονισμό λειτουργίας των Γενικών Σχολείων , με αποτέλεσμα να μην δικαιούνται οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, αν δεν είναι λειτουργικά τετραθέσια, ενώ είναι γεγονός ότι είναι απαραίτητο για τη λειτουργία μας, το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.

 Το αποτέλεσμα, της μη ύπαρξης σταθερού ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού είναι να υπολειτουργούν τα σχολεία μας στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς και να δημιουργούν αρνητική προς τα έξω εικόνα, παρά τις μεγάλες προσπάθειές μας προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Έτσι ενώ υπάρχουν πολλά παιδιά με διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ αρνούνται οι γονείς τους να τα φέρουν στα Ειδικά Σχολεία, ενώ είναι πλήρως υλικοτεχνικά εξοπλισμένα και ως εκ΄τούτου αυτά φοιτούν σε Κανονικά Σχολεία, χωρίς όφελος για τα ίδια τα παιδιά και δυσχεραίνοντας ταυτόχρονα και τη λειτουργία της τάξης τους.

Επίσης λειτουργούμε από φέτος και ως ΕΔΕΑΥ υποστηρίζοντας όλα τα σχολεία της περιοχής μας.

 Προτάσεις μου:

Η απεμπλοκή του χαρακτηρισμού των Ειδικών Σχολείων βάσει των οργανικών θέσεων των δασκάλων.

Η δημιουργία σταθερών θέσεων ειδικοτήτων που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία ενός Ειδικού Σχολείου που έχει έστω και λίγα παιδιά.

Η ακολουθία των δικαιωμάτων των Ειδικών Σχολείων , βάση του συνολικού αριθμού του προσωπικού και όχι των οργανικών θέσεων των δασκάλων.

   Ένα Ειδικό Σχολείο για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται σταθερές ειδικότητες και βοηθητικό προσωπικό και αυτονομία στον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς βάσει των ιδιαιτεροτήτων των μαθητών του κάθε φορά.

  Η μόνιμη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων με το κατάλληλο προσωπικό δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στους γονείς, οικονομίας στο κράτος μας και επιτρέπει το σωστό προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς.

Ευχαριστώ και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

  • Στην φωτογραφία η προισταμένη στο Ειδ. Δημ. Σχολείο Γαλανόβρυσης  Ευανθία Κεφάλα με την δραστήρια πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων Ιωάννα Μήτη. 
Previous ArticleNext Article