Λάρισα

Διαμαρτυρία από την water actionκαι το σύλλογο επαγγελματιών των παράλιων Νόμου Λαρισας.

Σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι Πραγματοποιούμε την πρώτη δυναμική διαμαρτυρία. Aς αντισταθούμε γιατί πιστεύω πως η αντίδραση και η ενεργός συμμετοχή όλων μας, είναι ο ισχυρότερος σύμμαχος στην προσπάθεια αποτροπής του αποκλεισμού μας από την ΝΕΑ εθνική οδό. μιλάμε για αναπτυξη του τουρισμού στην περιοχή μας αλλα αποκλείουμε την εισοδο στο πιο τουριστικό κομάτι του νομού μας Το έργο, όπως τελικά παραδόθηκε, έχει ημικόμβο στον Πυργετό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο ταξιδιώτης, που κινείται από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα, να πρέπει να βγει στο ύψος του Πλαταμώνα ή του Μακρυχωρίου κι από εκεί να γυρίσει πίσω. Επιπρόσθετα, ο ταξιδιώτης, που κινείται προς Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να βγει στο ύψος του Πυργετού και μετά να γυρίσει πίσω. Ένας λαβύρινθος δηλαδή, που, σε συνδυασμό με την ελλιπέστατη σήμανση όσον αφορά στα παράλια, αποτρέπει παρά διευκολύνει την πρόσβαση. Επίσης, θα υπάρχουν και διόδια στην «παράπλευρη» οδό (παλιά εθνική) ατελώς, όπως είπε ο πρωθυπουργός για τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Ευρυμένων και των Τεμπών αλλά, όπως μετά μάθαμε, το ατελώς θα είναι μόνο για τρία χρόνια, οπότε τα διόδια του Πυργετού θα μεταφερθούν μέσα στην κοιλάδα. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο νομός μας, που πλήρωσε για το έργο τα περισσότερα χρήματα μέσω των διοδίων (Μοσχοχωρίου, Μακρυχωρίου, Πυργετού, δηλαδή τρεις σταθμοί διοδίων μέσα στον ίδιο νομό) δεν κατάφερε να έχει μια «καθαρή» έξοδο προς τα παράλιά του, σε αντίθεση με την Πιερία ή τον Βόλο για παράδειγμα. Η ανάπτυξη της περιοχής, πλέον, εξαρτάται από έναν παλιό και κατεστραμμένο σε μεγάλο μέρος εξαιτίας του φετινού χειμώνα οδικό άξονα.

Previous ArticleNext Article