Ελασσόνα

Από τέλος της επόμενης εβδομάδας και έως τις 2/07 οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών

Ενώ την προηγούμενη χρονιά οι βαθμολογίες των πανελλαδικών εξετάσεων είχαν αναρτηθεί στις 30 Ιουνίου και οι βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης στις 24 Αυγούστου, οι μαθητές φέτος θα μάθουν τις βαθμολογίες τους από το διάστημα από τις 28 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου.

Οι βαθμολογικές επιδόσεις θα αναρτηθούν προς το τέλος της επόμενης εβδομάδες ή στις αρχές της παρεπόμενης.

Οκτώ  συστάσεις έκανε το Υπουργείο Παιδείας, προς τους βαθμολογητές των γραπτών των υποψηφίων για τα ΑΕΙ, πριν ξεκινήσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Ειδικότερα, πρόκειται για τις εξής συστάσεις:

  1. Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.
  2. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.
  3. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.
  4. Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.
  5. Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.
  6. Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό.
  7. Είναι αναγκαίο οι βαθμολογητές να έχουν υπόψη τους τις διατάξεις που αναφέρονται στην παραγωγή και επιλογή των θεμάτων, τι ζητείται και πως αξιολογείται το κάθε θέμα ή η ερώτηση.
  8. Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Previous ArticleNext Article