Ελλάδα

Από σήμερα και κατά προτεραιότητα οι προσλήψεις αναπληρωτών στα ειδικά σχολεία

Με τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, τα ΚΕΔΔΥ και τις ΕΔΕΑΥ ξεκινά το υπουργείο Παιδείας τις προσλήψεις αναπληρωτών, ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης.

Η πρώτη φάση των προσλήψεων 2.521 αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ολοκληρώνεται, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών και από σήμερα, Δευτέρα, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα προβούν στις προσλήψεις, σύμφωνα με τους οριστικούς πίνακες κατάταξης, προκειμένου τα μέλη του ΕΕΠ και ΕΒΠ να βρίσκονται στα σχολεία, κοντά στους μαθητές τους, με το πρώτο κουδούνι που θα χτυπήσει την ερχόμενη Δευτέρα.

«Κατ’ αρχήν βάσει των διεθνών συμβάσεων, της χάρτας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά και του ελληνικού Συντάγματος, η προτεραιότητα αυτή θα έπρεπε να δίδεται εδώ και χρόνια» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπαιδευτικός Στάθης Καρπενισιώτης, πρώην πρόεδρος της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΤΕΑ). Ο ίδιος επισημαίνει, ότι «παρά τη θεαματική αύξηση των προσλήψεων τα δυο -τρία τελευταία χρόνια, το βασικό ζητούμενο παραμένουν οι διορισμοί μόνιμου προσωπικού».

Οι πιστώσεις για τις ανωτέρω προσλήψεις διατίθενται από προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Η κατανομή των πιστώσεων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι η εξής:

ΠΔΕ ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ ΕΒΠ ΣΜΕΑΕ ΕΕΠ ΚΕΔΔΥ ΕΕΠ ΕΔΕΑΥ ΕΒΠ Γενικά Σχολεία ΣΝ Γενικά Σχολεία ΣΥΝΟΛΟ

ΑΜΘ 36 22 12 16 42 23 151

ΑΤΤΙΚΗΣ 186 138 50 48 183 68 673

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 27 16 10 10 16 8 87

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 74 38 17 20 26 8 183

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 27 10 4 8 17 4 70

ΗΠΕΙΡΟΥ 18 13 8 8 7 17 71

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 50 26 21 20 38 14 169

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 19 16 10 6 7 5 63

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 99 67 35 48 132 40 421

ΚΡΗΤΗΣ 74 42 28 28 54 16 242

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 29 14 25 18 8 8 102

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 48 24 18 16 38 9 153

ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 34 22 29 28 16 7 136

ΣΥΝΟΛΟ 721 448 267 274 584 227 2.521

Previous ArticleNext Article